Hieronder vindt u de meest gestelde vragen en onze contactgegevens.

VraagAntwoord
Hoe werkt de warmhoudbak / chaving dish?Klik hier voor meer informatie.
Leveren jullie borden en bestek mee uit?Nee, tijdens de feestdagen leveren wij niet standaard borden en bestek mee uit.
Hoe kan ik betalen?Wanneer wij de bestelling komen afleveren, kunt u het bedrag pinnen of contant betalen.
Dien ik de schalen/warmhoudbakken schoon te maken?Nee, u hoeft de schalen en/of warmhoudbakken niet schoon te maken. Het mag natuurlijk wel 😊
Hoe laat komen jullie het leveren?We sturen een paar dagen van tevoren een e-mail met daarin een bloktijd. We proberen uw bestelling dan binnen deze bloktijd te leveren.
Hoe kan ik bestellen?Klik hier voor meer informatie.
Wanneer komen jullie de spullen ophalen?
Dit spreekt onze chauffeur met u af, wanneer hij de spullen komt leveren. Het makkelijkste voor ons dat u de spullen onder de carport of iets dergelijks zet, zodat wij de volgende ochtend de spullen bij u kunnen komen ophalen, zonder dat u hiervoor wakker of thuis hoeft te zijn.
Wordt het warme eten warm aangeleverd?Bij de avondleveringen leveren we het eten standaard warm aan. Bij de middagleveringen doen we dit niet. Wil je dit toch warm aangeleverd krijgen, vermeld dit dan in de opmerkingen bij je bestellingen.

Het wordt koud aangeleverd, wat nu?
Direct hierop volgend, vraag je je wellicht af hoe je het eten kan verwarmen? We leveren het eten in speciale warmhoudbakken bij je aan. Wanneer je deze warmhoudbakken circa 1,5 uur van tevoren aanzet, wordt het eten vanzelf warm.

Onze contactgegevens

Van Zon’s Catering
Clarissenstraat 2
5281 AZ Boxtel

T. 0411 – 68 30 50 (op maandag niet bereikbaar)
T. 06 – 24 80 13 91

E. feestdagen@vanzonscatering.nl